Monday, January 10, 2011

Dulgherul Ion in Iad

Nu-mi amintesc ce o facut dulgherul Ion data trecuta. Uitati-va si voi prin arhiva. Cert e ca s-o deschis o gaura mare si rosie sub el si o cazut prin ea, ca inca era mahmur din Valhalla si nu se tinea bine pe picioare.

Ion se ridica buimacit. Se uita in jur buimacit. Se scarpina in cap buimacit. Isi observa mediul inconjurator buimacit. In cele din urma spune buimacit:
-Ba ce buimacit is!
Dupa care se dezbuimaceste si spune dezbuimacit:
-Gata, m-am dezbuimacit. Acuma, unde dracu sunt?

Se uita in jur si observa ca pe-acolo nu erau decat stanci rosii si magma. Deodata se intoarce si vede un tip in spatele lui.
-BAAAAAHAHARYHAARHAERHADFHARHADFH hidos esti manca-te-ar mama.
-Ce zici ba? Tu stii cine sunt eu?
-Conteaza? La cat de hidos esti, indiferent ce nume ai, bat la pariu ca lumea te striga "Ala hidos".
-Iti bati joc de mine, vierme?
-Evident, am mentionat ca esti hidos?
-O sa arzi in flacarile Iadului pentru eternitate!
-In mod normal as incerca sa te insult si eu, dar la cat de hidos esti, o facut-o Mama Natura muuuuult mai bine ca mine.
-Ba! Realizezi ca eu is Satana si te ia dracu' daca te mai iei in gura cu mine, nu?
-Ti-am zis ca nu-mi pasa cum te cheama ca esti prea hidos.
-Hai ba termina odata. Ma enervezi deja.
-Aww, saracu hidos se enerveaza.
-Hai frate, termina.
-Uuuuuuuite, hidosu plange.
-Gata, m-am saturat, am plecat de-aici.

Cu lacrimi in ochi, Satana pleaca deziluzionat sa-si faca operatie estetica si un lifting facial. Ion se uita in jur gandindu-se. Un singur gand nu-i dadea pace. Il macina si il chinuia in continuu. Si nu stia cum sa scape de el. Acel gand era...
-Frate, cat de ingrozitor de hidos era ala. Pfff......

To be continued.....

3 comments:

Nu-i frumos sa lasi comentarii anonime. De fiecare data cand faci asta, un iepuras moare. SALVEAZA IEPURASII!