Saturday, December 4, 2010

Cainele dansator

Ma enerveaza la culme astia care apar la televizor incercand sa convinga populatia sa se vaccineze impotriva nu-stiu-carei boli. Apoi fac campanii de vaccinare si dau anunturi pe net "'TREBUIE SA VA VACCINATI" si vin prin scoli zicand "TREBUIE SA VA VACCINATI CA SA NU LUATI BOALA X SA PUTETI CAPATA PUTERI SUPRAUMANE SA NE SALVATI UNIVERSUL!".

Bine, poate nu spun chiar asa da' nici mult nu mai au. La drept vorbind, nu stiu de ce obosesc. Nu au absolut nici un cuvant de zis in privinta asta. Daca omu' vrea sa se vaccineze, se vaccineaza, daca nu, nu.

Si cu vaccinele obligatorii in scolile generale. Eu cand eram in in clasele 1-4 eram ingrozit de ace. Ma, da' stii cum? Urlam si imparteam pumni la asistentele alea de parca eram porcu' dus la abator. Si cand venea ziua cand trebuia sa ne vaccineze nu stiam ce sa fac sa scap dracului mai repede din scoala sa nu ma prinda diavolii. Si nu inteleg, de ce tineau neaparat sa ma vaccineze.

In locu lor, ma dadeam dracu'. Sincer. Adica nu se merita sa suporti un copchil care tipa in urechea ta "NU VREAU INJECTIEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!" doar ca sa ii bagi un ac prin piele.

Si aveam o colega careia efectiv taica-su ii interzisese sa mai faca vaccin la scoala. Si zicea la asistente ca face urat taica-su daca ii fac vaccin si proaste-le n-o bagat-o in seama. Nu-mi mai amintesc exact ce s-o intamplat atunci, ca o fost acu' 9 sau 10 ani dar parca se lasase scandal.

Mi se pare foarte normal. Daca omu' zice NU, atunci NU. Ma doare fix undeva ca tu esti obligata sa vaccinezi. Nu te apropii cu acu' ala de mine decat daca te las. Eu decid mai bine ca tine daca trebuie sa ma imunizez impotriva nu stiu carei boli, nu tu, proasta satului. E un motiv pentru care ai ajuns doar asistenta la o scoala generala: ca nu te duce capu destul sa activezi la un spital or whatever.

Anu' trecut cand o fost chestia aia cu gripa porcina, nu inteleg de ce se facea atata caz cu vaccinatu. Gripa porcina E MAI PUTIN PERICULOASA DECAT GRIPA SEZONIERA. Si la urma urmei, eu decid ce fac cu sanatatea mea, nu nu-stiu-ce doctor care se crede semizeu.

Meh... Bat la pariu ca ati fi preferat totusi sa cititi despre un caine dansator.

3 comments:

  1. Ajunsesem la sfarsit si nu intelegeam faza cu cainele dansator :))

    ReplyDelete
  2. da frumos a mai dansat cainele ala, bai baiatule...

    ReplyDelete
  3. cand am fost in anul gainii am avut gripa aviara. cand am fost in anul porcului am avut gripa porcina. nu e de mirare ca toata lumea spune ca o sa murim in 2012. ala e anul dragonului. :-ss

    ReplyDelete

Nu-i frumos sa lasi comentarii anonime. De fiecare data cand faci asta, un iepuras moare. SALVEAZA IEPURASII!