Tuesday, December 7, 2010

Nu-i o gluma... Toata lumea stie!

*Sala de clasa. Gigel, Vasilica - zis Pastramioara, Ionel si Squinquargesimus sunt ascultati la lectie. Profa in spatele clasei.*

PROFA: Asa, sa-i dam drumul. Da-mi Gigel, daca intr-adevar populatia de pinguini din Antarctica este in continuu declin si daca intr-adevar lingurile de lemn si polka sunt principalele resurse ale Poloniei, spune-mi de ce apa minerala este asa de scumpa.
GIGEL (se scarpina in cap, isi trage nasul si raspunde): Fiindca s-o scumpit berea.
PROFA: Corect, si muncitorii care imbuteliaza apa minerala nu au ce bea, fiindca sunt alcoolici care n-au loc de munca, ca doar de-asta lucreaza aici. Dar totusi de ce temperatura din Romania creste in Austria, Pastramioara?
PASTRAMIOARA: Deoarece Carpati joaca rol de baraj pentru masele de aer.
PROFA: Prostie! Da-i drumul, Squinquargesimus!
SQUINQUARGESIMUS: Pentru ca masele de aer n-au bani de taxi si nu mai ajung in Romania.
PROFA: Corect, ca doar e criza. Plaseaza-mi, Ionel, cel mai adanc varf subteran din pastera de la suprafata dealului Delurosu' Mare.
IONEL (se scarpina in cap): ...
IONEL (se scarpina in cap iar): ...
PROFA: Vai, ce usor e. Toata lumea stie!
IONEL (se scarpina in cap mai mult): ... Sao Paolo!
PROFA: Eu cred ca Ionel a vostru o baut tulburel. Zi-i, Gigele.
GIGEL: Marar.
PROFA: Asa e, nu-i o gluma!
PASTRAMIOARA: Doamna profesoara, n-are absolut nici un sens!
PROFA: Corect, fiindca heroina ucide. In afara notarii, cum il cheama pe tipu' care a inventat heroina?
*Elevii habar n-au*
PROFA: Nici eu nu stiu. Cand nu stiu, spun. Speram sa stiti voi. Da... si totusi, cum ramane cu pinguinii, Squinquargesimus?
SQUINQUARGESIMUS: Pinguinii vaneaza martienii care fac greva foamei sa previna lichidarea stocului de ciuperci.
PROFA: Asa este! Buni baieti... treceti la loc.

PROFA: Ia sa punem si note...
Gigel merita 9 dar ii punem 7 ca nu prea e atent la ore.
Pastramioara mi-o raspuns de 6, dar ii pun 8 ca eu vreau sa-l incurajez.
Ionel e prost, 4 cu indulgenta.
Lui Squinquargesimus ii punem 9, il astept pe 10.
Da. Realitatea.

4 comments:

  1. vaaai frate da ce-ai strochit-o pe asta. Toata lumea stie...realitatea!=))

    ReplyDelete
  2. :)) mi-e atat de dor de o ora din asta...

    ReplyDelete
  3. genial, nu stiu cum de am sarit peste post pana acu :)) (realitatea...)

    ReplyDelete
  4. buna buna asta:)) consemnati-va copii(nu-i o gluma)

    ReplyDelete

Nu-i frumos sa lasi comentarii anonime. De fiecare data cand faci asta, un iepuras moare. SALVEAZA IEPURASII!