Tuesday, February 1, 2011

Cainele care s-a tavalit intr-o chestie care a murit

Era odata un caine care s-a tavalit intr-o chestie care a murit si toata animalele fugeau de el apoi fiindca mirosea ingrozitor. Sfarsit. Care e morala?


Probabil fiecare cunoasteti un caine care s-a tavalit intr-o chestie care a murit. Daca e asa, stiti ca miroase urat. Eu personal m-am cam saturat sa intru intr-o camera, sa intreb in gura mare "CE NAIBA PUTE IN HALU ASTA?" pentru ca apoi cineva sa iasa din camera si sa-mi dau seama ca acel cineva e o coaja de banana putrezita care a dezvoltat deodata capacitati motorii.

Nu inteleg cum cineva poate sa puta in asemenea hal si sa nu observe. Sau sa observe si sa nu-i pese, ceea ce e mult mai grav. Cum sa stai vara imbracat cu aceleasi haine timp de vreo saptamana? Si stai si ca marlanu cu hanoracu' pe tine la 40j de grade, sa se fezandeze bine carnea de pe tine, sa se infiltreze bine mirosul, ca apoi cand il dai jos sa omori orice creatura cu aparat olfactiv pe o raza de... mult, n-am stat sa masor, cert e ca mirosul e oribil.

Daca va simtiti careva cu musca pe caciula, spalati-va dracului. Nu e obligat nimeni sa suporte mirosul de jeg cristalizat de pe sub hainele voastre, si la urma urmei e o chestie de bun simt, ceea ce e ironic, fiindca astea-s persoanele care zic ca Romania e o tara de rahat cu oameni nesimtiti si fara bun simt.

Oricum, dupa cum probabil ati observat am deschis o noua sectiune a site-ului: Sketches. Acolo gasiti filmulete cretine pe care eu si Silviu, impreuna cu prietenii nostri le-am facut. Il gasiti aici. Unde? Aici. Am zis aici. Da, aici. Asa, aici, l-ai gasit. Have fun.

1 comment:

  1. Cred ca toti cunoastem cel putin o persoana de genul...

    ReplyDelete

Nu-i frumos sa lasi comentarii anonime. De fiecare data cand faci asta, un iepuras moare. SALVEAZA IEPURASII!