Thursday, February 17, 2011

State of the Union

Va prezint cel mai mic stat din lume. Nu e Vaticanul, cum crede toata lumea. Va prezit Carjistanul, cu capitala la Liceul Mihail Kogalniceanu.

Sieg heil! Nu-s sigur ce regim are statul, ca nu ma intereseaza politica. Cert e ca granitele sunt inchise, comertul cu lumea exterioara e interzis in afara unor ore prestabilite, iar in afara sesiunii Guvernului, intrarea in stat este strict interzisa fara viza. Strazile sunt monitorizate in permanenta.

Economia statului e la pamant. Nu exista companii care sa ajute economia sa prospere. Singurul venit vine din taxele platite de populatie, cumpararea vizelor pentru patrunderea in stat si vanzarea covrigilor importati. Cu toate acestea, cei ce se ocupa cu actiunile umanitare in afara, simt nevoia sa patrunda in interiorul statului nostru pentru a colecta fonduri, chiar cu aprobarea presedintelui statului, desi marea majoritate a guvernului nu e de acord.

De asemenea, pentru un stat care se ocupa in principal cu educatia, coeficientul de inteligenta a generatiilor scade. Si scade. Si scade. Si generatiile mai vechi care se pregatesc sa emigreze realizeaza ca mai bine nu imigrau in Carjistan in primul rand.

Si acuma serios: Ambele porti ale liceului sunt inchise in afara pauzei mari. Ideea e ca in felul asta se chiuleste mai putin. Initial a fost inchisa doar o poarta, ca cealalta era de la inspectorat, deci toata lumea iesea pe poarta aialalta. Dupa un semestru, s-o prins si ei ce facem si o inchis si cealalta poarta. Ca sa nu mai zic ca au pus camere de filmat prin curtea liceului si pe holuri. La ce bun? Nu se uita nimeni la ele oricum.

Acuma, n-ar fi o problema chestia cu portile daca AM AVEA TOT CE NE TREBUIE IN LICEU. Dar n-avem. Singura chestie pe care o putem face e sa ne cumparam covrigi. Alte magazine nu sunt in curtea scolii, ca sa nu mai zic ca nu ai ce face in pauze.

O data la doua-trei saptamani vine cate unu' care cere bani pentru nu stiu ce cauza umanitara, cu aprobarea directorului. Da' ce suntem noi, fabrica de bani? Mai lasati-ne in pace. Si-asa ne cer bani pentru fondul scolii o data pe semestru, si bani pentru cotizatie la ora de sport, ceea ce mie nu mi se pare normal. Si se face si caz uneori ca "nu stiu ce clasa n-o adus inca banii!". Asa, si? Eu nu mai dau nici un ban pentru chestiile astea.

Si cea mai mare problema e aceea ca pentru un liceu ce in trecut a avut prestigiu in oras, o ajuns de rasul lumii. La mate-info o intrat idioti (am ales FOARTE bine cuvantul) cu 5.30. CINCI VIRGULA TREIZECI. La un profil unde se intra inainte cu peste 9.50. Nu vreau sa ma laud, dar eu cand am intrat intr-a9a am avut media de admitere peste 9.75 si imi faceam griji ca nu intru la mate-info. Si acuma vin niste prosti cu medie de admitere sub 8 (de fapt sub 6, dar si sub 8 e putin) si intra la lejer. Eu nu inteleg cum au avut tupeul sa treaca LMK ca optiune. Sincer. Iei 3 la examen la mate, si vii la profil mate-info? Zau, esti tampit?

Si noi care suntem acuma a12a realizam ca nu am invatat nimic in patru ani de liceu. Ceea ce invatam in scoala nu ne ajuta in viata. Dupa clasa a3a nu mai invatam nimic cu adevarat folositor. Nici macar materia pentru BAC. De fapt, materia pentru BAC e inutilitatea suprema. N-o sa ma intrebe nimeni niciodata ce parere am despre filozofia lui Lucian Blaga si nimeni n-o sa ma puna vreodata sa integrez o functie rationala. Colegul Radu a scris un articol bun, de fapt singurul lui articol, pe tema asta. Luati si cititi: Despre scoala si alte lucruri

10 comments:

  1. Da sa stii ca ai pus punctul pe i la niste chestii chiar stresante, mai ales faza cu dracii astia de-a noua care nici n-au pus mana pe o carte in viata lor si vin la lmk pentru ca li se scoala lor. Trebuia sa zici si de profesorii care fac favoruri in prostie la care vor ei si ii fac prosti pe aia pe care nu-i inteleg... poate intr-un articol viitor.
    P.S. : Poti sa stergi faza cu singurul articol de la sfarsit: de azi voi avea 3:D

    ReplyDelete
  2. Camerele alea se bazeaza pe factorul psihologic. Sa avem impresia ca suntem priviti mereu. Dar nu este nimeni care sa faca asta. Si oricum nu cred ca sta cineva dupa o zi de scoala sa se uite la ore intregi de filmare cu un hol gol ca sa vada cu "ochiul vigilent" daca s-a intamplat vreo "infractiune". Imi si imaginez cum se duce si raporteaza directorului nostru schiop. Ar trebui sa ii rupem ceva sa fie in carje pe bune.
    [Rage Complete *******100%].

    PS: Si eu cred ca ni se spala creierul cu toate prostiile pe care le invatam.

    ReplyDelete
  3. Interesant ce se intampla la LMK. Liceul asta a ajuns de rasul curcilor, ca sa nu zic mai vulgar de atat. Si ai mare dreptate, ma bucur enorm ca am terminat inainte sa inceapa vremurile astea "crancene" si "despotice", si regret foarte mult ca am invatat in liceul asta, caci defapt NU am invatat ce se presupune a invata in liceu, am invatat cum se fac favoritisme, cum se utilizeaza "pilele" si alte asemenea lucruri.
    P.S. Nu credeam ca voi spune vreodata asta, dar era mai bine pe vremea lui Dobre, si cred ca Romascu director ar fi fost o solutie mai buna. Oare?!?

    ReplyDelete
  4. Ai mare dreptate. Si Dobre si Romascu ar fi fost mai buni decat Carja. Lor nu prea le pasa de liceu asa de mult incat sa ia decizii tampite cum ia Carja.

    ReplyDelete
  5. IN CARJA WE TRUST!!! pacat ca nu ai zis nimic despre pusul uleiului pe gard ("Domnu' portar da ce e pe gard??" "hehe...muci de elefant") + ca vrea simpaticul si inteligentul(*cough* "scoatem X si punem 2 in loc ca sa ne iasa)dorector sa ne bage uniforme.Cand am aflat...nerdrage, nu pot intelege la ce se gandea cand o zis asta?Cat despre astia de a9a...vorba ta..nu concep cu dracu' poti avea media mai mica de 8 cat de mult tre sa ragi la cer sa ai media CINCI.Vezi ca esti prost, Stii ca esti prost, ITI SPUNE LUMEA ca esti prost si tie, iti trece prin cap sa pui LMK pe lisa. Faza comica e ca nu s-au ocupat toate locurile, daca se ocupau toate cine stie ce idioti ce practica masturbarea neuronala(singurul lor neuron face sinapsa cu el insusi)

    ReplyDelete
  6. As fi scris si despre chestiile pe care le-ai zis tu, dar ar fi trebuit sa bag text pana maine. Poate in viitor o sa scriu si despre alea.

    ReplyDelete
  7. da' nu imi iau eu tricou cu "Fuck You! " ???!!
    O sa il port in fiecare zi.

    ReplyDelete
  8. Deci m-am gandit si am ajuns la urmatoarea concluzie: idiotii care vin cu media 5 la lmk, o fac pt un motiv foarte simplu, se stie ca lmk e cel mai de kkt liceu, asa ca atunci cand tu esti printre cei mai prosti din oras/judet, si vrei sa te duci la liceu, te duci la un liceu bun unde sa invata carte, sau la unul foarte prost?
    BINGO! La unul foarte prost, care esteee....eeeeesteeee.....ESTE LMK! Cel mai prost liceu din oras la ora actuala (penibil mai bine spus), poate si din judet.
    Deci am deslusit enigma ta cosmin:D

    ReplyDelete
  9. Problema e ca o devenit un liceu de rahat de cand e Carja director, adica de anul asta. Intr-adevar, liceul era in decadere, dar inca exista asa-zisul prestigiu pentru cei din afara liceului.
    In caz ca n-ai observat, toti care vor la LMK abia asteapta sa ajunga acolo si cand is acolo, isi dau seama c-au fost idioti ca au dat acolo.

    ReplyDelete
  10. Am primit un numar de plangeri care m-au informat ca exista un numar abudent de greseli gramaticale in acest articol.

    Nu ca cineva ar mai face asta acum, dar acest articol nu mai este considerat demn de citit. Move on. Thanks.

    ReplyDelete

Nu-i frumos sa lasi comentarii anonime. De fiecare data cand faci asta, un iepuras moare. SALVEAZA IEPURASII!