Wednesday, February 23, 2011

Jurnalul razboiului cu turcii

Acesta este un jurnal de pe vremea cand Stefan cel Mare era domnitor in Moldova, scris de un soldat din armata domniei sale, pe nume Dumitru, zis Dumy, ca era hip.


*data necunoscuta*: Nu mai votez in viata mea! Domnitoru' asta nu vrea sa batem turci! Cica mai intai sa stam vreo doaj' de ani sa rezolvam probleme din tara. Ce probleme in tara, ba? Aveti tuica si paine, ca toti barbatii adevarati. Ce mai vrea?

1470-1471 *data incerta*: YES! Am facut conferinta pe Skype si o venit Gogu si mi-o zis ca Domnu' Stefan vrea sa mergem in Tara Romaneasca sa-i rupem fata lu' poponaru' ala de Radu cel Bengos, sau Frumos, cum naiba i-o mai zice. Pe langa ca e de o sexualitate dubioasa, mai e si mana-n mana cu sultanu', ceapa ma-sii! Era si cazu'. Ma duc sa ascut sataru'!

Nota arheologica: E un fapt cunoscut ca Radu avea un fizic ce denota o sexualitate indoielnica. Pe cand Radu cel Frumos era la Constantinopol, sultanul a incercat sa-i "dezgroape secretele fructului interzis" daca intelegeti aluzia mea arheologica fina. De asemenea, multa lume stie ca Stefan cel Mare era extrem de homofob. Homofobul numarul 1. Homofobul suprem. Homo homophobus. Se intelege asadar, de unde provine antipatia celui din urma pentru mai-sus mentionatul Radu cel Bengos.

1470-1471 *data incerta*: L-am dat jos pe fraier! Acuma l-o pus Stefan pe Laiota Basarab domnitor al Tarii Romanesti. Sper sa fie mai bun decat gay-ul ala.

Septembrie 1474: O venit Soleiman Pasa cu 100 de mii de soldati la Podu' Inalt, iar eu, Stefan si inca 40j de mii de soldati am venit sa-i interceptam. MAAAAAAMA ce bataie le-am tras. Cica toata Europa i-o dat add pe Facebook lu' Stefan dupa ce o auzit treaba. Avem cel mai popular domn din Europa!

25 ianuarie 1475: O zis azi pã Twitter Domnu' Stefan ca Moldova e baza in Europa. Daca ataca iar turcii, noi salvam Europa, ca turcii is prosti si noi le-o dam in bot beti ranga si cu o mana legata la spate. Ceilalti mor de ciuda, ca si ei vor sa salveze Europa beti ranga si cu o mana legata la spate.

1476 *data incerta*: O vazut Mahomed al doilea mesaju de pe Twitter, si s-o enervat ca ii luam Imperiul la misto. O venit cu 200 de mii de soldati sa ne atace. Noi avem cam 15 mii de soldati si vreo 2 mii de polonezi, care nu se considera soldati fiindca danseaza polka. Barbatii adevarati nu danseaza polka.


1476 *data incerta*: Am fugit la Valea Alba, da' ne-o prins din urma turcii. Ne-am luat-o in bot urat, la naiba. Gogu a crapat. Mi-am pierdut cel mai bun prieten. Am intrat pe mess de pe iPhone ca sa-mi pun la status "Rest in peace, Gogule :((((((".

1476 *data incerta*: O dat ciuma in turci si o crapat toti. HAAAAA! FRAIERILOR. Vedeti daca nu beti tuica? Noi suntem imunizati. Nu da in noi nici mama cancerului.


*pagini deteriorate* 


1484 *data incerta*: O venit Baiazid al 2-lea si ne-o luat Chilia si Cetatea Alba. Stefan o depus juramant de vasalitate lu Cazimir al 4-lea al Poloniei, ca sa ne ajute sa batem turcii. Noi i-am zis ca e o idee proasta. Toti ceilalti domnitori din Europa i-o lasat mesaj pe Facebook lu Cazimir: "F***ing wannabe! Stefan e mult mai misto ca tine, tu ar trebui sa fii vasal!!"

1486 *data incerta*: I-am batut pe turci la Cheia si Catlabuga! Nu stiam ca exista localitatile astea, dar cui pasa? URA, HAI MOLDOVA. Mergem sa sarbatorim cu tuica si paine cu carnati.

 *pagini deteriorate*

1497 *data incerta*: O venit Ioan Albert, fiu' lu Cazimir al 4-lea sa ne atace. Copchil idiot, l-am batut la Codrii Cosminului de n-o stiut ce-i cu el. Acuma nu mai suntem vasali. Mergem sa sarbatorim cu tuica si paine cu carnati.

*data incerta*: Cre(s)tinii au incheiat tratat cu otomanii. Scria pe el ca Moldova e independenta si ca face parte din Europa. Mergem sa sarbatorim succesu' lu Stefan pe plan european cu tuica si paine cu carnati.

2 iulie 1504: VALEU! O murit Stefan! SOARTA CRUDA! Am intrat pe mess de pe iPhone ca sa-mi pun la status "Rest in peace, Domnu' Stefan! :((((((((((". Mergem sa-l plangem cu tuica si paine cu carnati, cum si-ar fi dorit.

2 comments:

  1. Toata Europa i-o dat add pe Facebook lui Stefan=))))

    ReplyDelete
  2. buna asta...e incredibil ce poate sa-ti regurgiteze mintea pe blogul asta:))

    ReplyDelete

Nu-i frumos sa lasi comentarii anonime. De fiecare data cand faci asta, un iepuras moare. SALVEAZA IEPURASII!