Tuesday, February 22, 2011

Justin Bieber died!



DA! DA! DAAAAA! Toata faza e... DA! Uitati la moaca lui de transsexual juvenil care face o criza de epilepsie. Aaaah... Toate fetitele sub 14 ani care au vazut vidul asta = depresie pe viata. "O NU!!! CE-ATI FACUT? L-ATI OMORAT PE JUSTIN! WHAAAA!" Oricum, e asa de prost ca nu stie sa moara. Te impusca, fraiere, nu te electrocuteaza.

Si imi place faza de dupa cand se duce politistu care o ordonat sa-l impuste sa verifice daca mai traieste.
"Fratilor, la naiba. E mort. Cine ar fi crezut ca un pusti de 16 ani moare daca-l impusti de 20 de ori?"

Apropo, ati auzit de tipu' ala din Statele Unite care ii prea prost sa procreeze? Nici eu pana aseara, dar cica este un tip in Statele Unite care are IQ-ul 50 sau 60 si o instanta judecatoreasca i-a interzis sa faca sex ca sa nu-si raspandeasca prostia. Voi va dati seama cat de grav de prost e daca s-o ajuns la asta?

Daca am fi facut si noi asta acu' 20 de ani, n-am mai fi avut cocalari acuma. Sau soacre cicalitoare. Sau profi de franceza. Sau Basescu. Ah, America, statul tuturor posibilitatilor. Cat de mult te adoram...

De fapt, daca TOATA lumea ar fi facut asta de acu 100 de ani, n-am mai fi avut scursurile societatii pe care le avem azi. N-am mai fi avut Justin Bieber. Bine, in cazul asta n-am fi avut vidul ala absolut delicios sau farsele care i-au fost jucate, ca atunci cand "Justin Bieber Syphilis" era top search pe Google si cand au votat sa-l trimita in Coreea de Nord.

Nu intelegeti gresit, nu am accese de superioritate. Nu ma consider o scursura a societatii la randul meu, dar nu ma consider nici buricul pamantului. Consider ca sunt undeva intre, mai ales dat fiind faptul ca nici n-am terminat liceul, deci n-am inca resursele necesare pentru a ma putea considera o fiinta superioara.

Daca primii prosti nu s-ar fi procreat, n-am mai fi avut razboaie irationale. Nu am mai avea muzica proasta. Nu am mai avea feministe convinse. For that matter, n-am fi avut misogini. N-am avea atatia sinucigasi. N-am avea atatea accidente de masina, fiindca toata lumea ar gandi si ar rationa si ar sti care e lucrul optim de facut in fiecare situatie. N-ai mai vedea retardati care se imbata manga desi stiu ca trebuie sa conduca acasa, si care apoi mor sfartecati cand se lovesc de stejarul care lui i s-o parut ca ar fi la vreo 25 de metri mai la stanga.

Desi... probabil ar fi o lume tare plictisitoare, fiindca n-ai mai putea sa razi ca "Uite cat de prost ii ala care o incercat sa se urce cu bicicleta pe Everest!".

5 comments:

  1. Wa Justin Beaver, ia zi-i acuma, "Baby, baby, baby, ooooh!" =)))

    ReplyDelete
  2. Uite eu nu inteleg: care e sensul clipului asta? Adica da, daca ala nu ar fi fost justin, ar fi avut sens, ar fi fost fantezia unui tip x. Dar in cazul de fata...sunt depasita :|

    ReplyDelete
  3. A jucat in premiera sezonului nou din CSI ca un "adolescent deranjat si neinteles". Si o facut el nu stiu ce crime pe acolo, l-o prins politia si l-o umplut de gloante.

    ReplyDelete
  4. i want copyrights on the gay fucking ban thinggie :D

    ReplyDelete

Nu-i frumos sa lasi comentarii anonime. De fiecare data cand faci asta, un iepuras moare. SALVEAZA IEPURASII!